Kozmetický tag, časť druhá

Krásny víkend prajem. Dnes som tu zas a mám pre vás prichystanú ďalšiu časť môjho kozmetického tagu, ktorého prvú časť ste si tu už mohli prečítať. Toto je druhá časť, tak verím, že si ju užijete!


14) Akú máš aktuálne obľúbenú značku telovej kozmetiky?
Nie som nejaký vyznávač len jednej kozmetickej značky. Používam to, čo mám rada, ako napríklad produkty od Baley, či Garnier.

15) Sephora alebo MAC?
Nenakupujem ani v jednej z týchto kozmetickýxh firiem, ale rada by som obe!

16) Vieš o tom, že každé tri mesiace by si si mala kúpiť novú riasenku? Dodržuješ to?
Áno, počula som o tom. Splatnosť a trvácnosť má nie len riasenky, ale aj iné kozmetické produkty, ako aj lak na nechty, či iné. Však musím sa priznať, že riasenku používam dovtedy, kým nie je prázdna. Ale netrvá to dlhšie, ako 3 mesiace.


17) Aké štetce používaš pri líčení?
Nemám žiadne špeciálne. Také, čo som našla v drogérií - neznačkové kúsky, s ktorými som spokojná.

18) Používaš bázu pod očné tiene?
Zatiaľ nie.

19) Ktoré očné tiene používaš najradšej?
 Jemné farby od Maybelline, ktoré som už raz spomínala v článku o mojej kozmetickej taštičke. Majú krásnu jemnú farbu a myslím si, že mi sedia k mojim očiam!


20) Používaš ceruzku na oči alebo nejaké iné linky?
Mám radšej, keď vyniknú moje riasy, takže nie. Ale nebránim sa im, možno si raz nejaké kúpim a zmením svoju dennú rutinu jemnej a nežnej dievčiny na cat eye baby.

21) Stáva sa ti, že sa pri líčení šťuchneš do oka?
Neustále. Neverím, že existuje niekto, komu by sa to nestalo.

22) Používaš sypké pigmenty?
Nie, radšej mám pečené mini paletky.

23) Lesk alebo rúž.
Záleží na tom, kam sa líčim. Ale na bežný deň mám radšej lesk na pery.

FOTO ZDROJ : internet

24) Používaš bronzer?
Páčil sa mi jeden a rozmýšľala som, že by som ho skúsila, ale zatiaľ nie, nepoužívam.

25) Tvoja obľúbená lícenka?
Mojou prvou lícenkou je Silky Touch Blush od Essence. Minulý mesiac som si kúpila tekuté líčka od Cream Blush od Essence a musím povedať, že som viac spokojná so sypkou ako s krémovou.

26) Nakupuješ kozmetiku na E-bay?
Nie, bojím sa toho. Nemám problém objednať si kozmetiku z kozmetický webových stránok, ale E-bay je pre mňa neprebádané zem, ale neverím tomu, čo by mi mohli prísť od čínskych výrobcov...


Druhá časť je opäť za nami. Na dnes by to bolo všetko, prajem vám krásny zvyšok víkendu. Inak, a čo vy a vaša obľúbená kozmetika?

XOXO, Braylee.

11 komentárov:

  1. Super tag, já tagy prostě miluju a ráda je čtu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som naozaj veľmi rada, že sa ti články takého typu páčia (: Určite ich spravím viac (:

      Odstrániť
  2. Je zajímavé, že já hrozně moc ráda čtu na blogu tagy, ale sama jsem na svůj blog zatím žádný nenapsala :) Snad to napravím :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne (: Určite jeden napíš, tiež ich rada čítam a rada si prečítam aj ten tvoj (:

      Odstrániť
  3. Pekný článok a tie špirálky sú úžasne. Ja osobne používam len tie. :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak aj ja (: Sú skvelé a Maybelline mám najradšej, takže pri výbere nie je čo riešiť (:
      Ďakujem veľmi pekne za milý komentár (:

      Odstrániť
  4. Máš nádherný blog a krásne články! :) Držím palce nech máš čo najviac čitateľov! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tag se ti povedl. Take mamtvarenku od essence a celkem mi vyhovuje.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť