, ,

Len ďalší blog do počtu...

FOTO ZDROJ : http://www.cosmeticsdesign.com/

Vážení a milí, milé dámy, aj milí páni. Moje o mojom mene sa tu asi veľa nedozviete. Som Braylee Dixon, píšem pod pseudonymom a s veľkou radosťou vás všetkých vítam na mojom novom blogu, ktorý sa bude týkať kozmetiky... Takýchto blogov je už celkom dosť, ale mám chuť písať o tom, čo ma baví. Nie som na tejto scéne veľmi dlho, však stretnúť ste ma tu už mohli a to na mojom druhom blogu s fanfiction príbehmi... Zatiaľ, iba s jedným. Bol to, a stále je, výplod mojej mladej fantázie. Verím, že sa vám tu u mňa bude páčiť a že sa tu uvidíme častejšie, ako čakám. Vopred ďakujem za vaše milé komentáre a vašu návštevu.

XOXO, Braylee.

2 komentáre:

  1. Máš fakt pekný blog, na to, že začínaš je vidieť, že si do toho išla naplno, páči sa mi dizajn aj tvoj štýl a pridávam sa do kruhu tvojich čitateľov. Veľa šťastia, ak ťa blog baví tak si na správnom mieste.
    Janka Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! Tvoje komentáre ma nesmierne potešili! (:

      Odstrániť